Барилгын маркетингийн онцлог, ялгааг харуулсан “CONSTRUCTION MARKETING 2022” сэтгүүл

Барилгын маркетингийн онцлог, ялгааг харуулсан “CONSTRUCTION MARKETING 2022” сэтгүүл

“Барилга МН” нь 15 жилийн ойн хүрээндээ барилгын салбарын удирдлагууд, маркетингийн менежерүүдийг чадавхжуулж, дэмжих зорилгоор “CONSTRUCTION MARKETING 2022” арга хэмжээг 06 дугаар сарын 15 - ны өдөр “Corporate & Convention center”-д зохион байгуулсан бөгөөд арга хэмжээндээ зориулан “CONSTRUCTION MARKETING 2022” сэтгүүлийг эрхлэн гаргаж, маркетингдаа анхааран хөгжүүлэлт хийхээр зорин ажиллаж буй та бүхэнд “БАРИЛГЫН САЛБАРЫН МАРКЕТИНГИЙН ОНЦЛОГ, ЯЛГАА”-г салбарын мэргэжилтнүүдийн ярилцлага, нийтлэлээр дамжуулан үнэгүй хүргэж байна. 

 

СЭТГҮҮЛИЙН АГУУЛГААС ОНЦОЛБОЛ, 

Г.БАТСҮХ: Барилгын салбарын маркетингийн онцлог

Ш.АЛТАНБАГАНА: Оновчтой маркетинг нь бизнесийн урт хугацааны тогтвортой байдлыг бий болгодог

Д.ГЭРЭЛТ-ОД: Барилгын материалын маркетингийг амжилттай хийх аргууд

Д.ЦОЛМОНГЭРЭЛ: Барилгын материалын брэндийг хэрхэн бий болгох вэ? болон бусад нийтлэлүүд багтсан болно. 



СЭТГҮҮЛ УНШИХ



СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ

АНХААРУУЛГА:
Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд barilga.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

Холбоотой мэдээ