Оновчтой маркетинг нь хамгийн үр дүнтэй “хөрөнгө оруулалт” болдог

Оновчтой маркетинг нь хамгийн үр дүнтэй “хөрөнгө оруулалт” болдог

МАРКЕТИНГ гэдэг ерөнхий ойлголтоос “БАРИЛГЫН САЛБАРЫН МАРКЕТИНГ” гэдэг нь  өөрийн гэсэн онцлогтой, баримтлах зарчимтай байдаг. Ихэнх менежерүүд сайтар төлөвлөсөн, хангалттай санхүүжилттэй, сайн гүйцэтгэсэн маркетингийн хөтөлбөрүүд үр дүнгээ өгдөг гэдэгт итгэдэг. Гэвч Барилгын маркетингийн онцлогийг мэдэрч, анзаараагүйгээс үр дүнгүй “хөрөнгө оруулалт” болон хувирах нь бий.

Тиймээс бүтээн байгуулагчдаа үргэлж дэмжин ажилладаг “Барилга МН” нь 15 жилийн ойн хүрээнд барилгын салбарын удирдлагууд, маркетингийн менежрүүдийг чадавхжуулж, дэмжих зорилгоор “CONSTRUCTION MARKETING 2022” эвентийг 06 дугаар сарын 15 - ны өдөр “The Corporate Hotel and Convention Centre”-д зохион байгуулах гэж байна. 

Дэлхийн зах зээлийг дагаад Монголд ч өөрчлөлт шинэчлэлтүүд бий болж, өрсөлдөөн нэмэгдсээр байна. Одоогийн тоо баримтаас харахад тусгай зөвшөөрөлтэй 5000 орчим угсралтын компани, 1700 гаруй дотоодын үйлдвэрлэгч, ханган нийлүүлэгчид гэх мэт нийт 15 мянга орчим аж ахуй нэгж байгууллагууд барилгын салбарын зах зээл дээр өрсөлдөж байна. 

Тиймээс энэхүү арга хэмжээ нь танд өрсөлдөөн ихтэй барилгын зах зээлд байгууллагынхаа маркетингийг хэрхэн зөв хийх талаарх оновчтой шийдлийг өгөх болно.  

Та уулзалтад хүрэлцэн ирснээр

  • Салбарын шилдэг мэргэжилтнүүд, маркетерүүдийн илтгэл сонсох
  • Барилгын салбарын маркетингийн онцлог, чиг хандлагын талаарх мэдээлэл авах
  • Ирээдүйд илүү амжилттай ажиллах боломжоо тодорхойлох 
  • Салбартаа тэргүүлэх, борлуулалтаа нэмэгдүүлэх зөв гаргалгааг олж харах боломжтой 

Түүнчлэн  ХЭРХЭН 

  • Компаниа хөгжүүлэх
  • Салбартаа манлайлах
  • Өрсөлдөх чадвараа нэмэгдүүлэх
  • Ирээдүйд тогтвортой шилдэг компани байх
  • Хэрхэн зорилтот хэрэгчдэдээ оновчтойгоор хүрэх вэ гэдэг асуултад хамгийн оновчтой хариултыг энэхүү эвентээс олж авах болно. 

Олон улсын маркетингийн мэргэжилтнүүд орчин үеийн барилгын салбарын маркетингийн чиг хандлагыг тодорхойлохдоо компанийнхаа нэрийн хуудас болохуйц вэб сайттай болох, сошиал медиагаар мэдээллээ хүргэх, и- мэйл маркетинг явуулах, түншлэл байгуулах, вебинар зохион байгуулах, PPC дижитал маркетинг хийхийг зөвлөж байна. Та хаанаас нь эхэлж, маркетингдаа оруулсан хөрөнгө оруулалтаа яаж үр дүнтэй болгох, хэрхэн оновчтой маркетинг хийх талаар “Construction marketing 2022” эвентээр дамжуулан та бүхэнд хүргэх болно.  

Барилгын салбарын зах зээл нэмэгдсээр … , Та өрсөлдөөнд бэлэн үү

Зохион байгуулагч: Барилга МН 

Хамтран зохион байгуулагч: Барилга, Хот Байгуулалтын Яам, Барилгын Хөгжлийн Төв, Монголын Барилгын Үндэсний Ассациоци, Монголын Маркетингийн холбоо, Монголын Барилгын Инженерүүдийн Холбоо

Ерөнхий ивээн тэтгэгч:  Дашваанжил ХХК Барилгачин худалдааны төв

Холбоо барих: 77113333-2, 99907814

Такс: 

Гишүүн байгууллагын удирдах ажилтан ҮНЭ ТӨЛБӨРГҮЙ 

Гишүүн байгууллагын ажилтан - 30 000 төгрөг 

Гишүүн бус байгууллага - 60 000 төгрөг 


Бүртгүүлэх бол энд дарна уу


Уг арга хэмжээг илүү үр дүнтэй болгохын тулд оролцогчдын сонирхож буй сэдэв, агуулгад тулгуурлан илтгэл, хэлэлцүүлэг өрнүүлэхийг зорьж байна. Иймд та бүхэн санал асуулгад оролцон, өөрийн саналаа бидэнд ирүүлнэ үү.

 САНАЛ АСУУЛГА ЭНД ДАРЖ БӨГЛӨНӨ ҮҮ. 

 

СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ

АНХААРУУЛГА:
Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд barilga.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.

Холбоотой мэдээ